סדרת רדמי נוט 9/9S/9 Pro - מה כדאי לי לקנות?

ההמלצות באתר מתבססות על בדיקת המוצר ושקלול חוות דעת גולשים באתרי הקניות המובילים ברשת  

שיאומי נוהגת להוציא במקביל מספר דגמים של אותה סדרה, כאשר לכל מכשיר יש מספר הבדלים (לעיתים ההבדלים משמעותיים אבל במקרים רבים ההבדלים קטנים). כך שלצד השמות הדומים של הדגמים יש גם דימיון רב במאפיינים ולכן צריך קצת לצלול פנימה ולעמוד על הדקויות שבהבדלים טרם הבחירה במכשיר המתאים עבורנו וכמובן לשאול את עצמנו אם המחיר של המכשיר היקר בסדרה מצדיק את ההשקעה. הכנו עבורכם טבלה מסודרת אשר מציגה את כל הדגמים, אך נסביר גם בפירוט את ההבדלים במידה ואתם מתקשים להבחין בהם, הדרך הפשוטה ביותר היא להציג את היתרונות של הדגם המתקדם בסדרה לעומת שאר המכשירים:

שיאומי 9 pro מול שאר הדגמים, יתרונות וחסרונות

לסיכום, נראה כי באופן כללי ההבדלים בין המכשירים הם לא הרי גורל, בין אם זה באיכות הצילום, גודל, ומשקל. אם פרמטרים כמו Nfc, טעינה ממש מהירה ואתם ממש פריקים של צילום וכל שיפור קל משמעותי עבורכם – אז ייתכן כי השיאומי 9 pro יתאים לכם. המחיר הוא קצת גבוה, המחירים המצויינים בטבלה הם של היבואן הרשמי, אך כך שאם זה לא קריטי עבורכם ניתן להשיג את המכשיר בעלות של כ-900 ש"ח מיבוא מקביל עם אחריות לשנה. בנוסף לכך במחיר של היבואן הרשמי כבר ניתן לרכוש את המכשיר Mi Note 10 lite, מכשיר איכותי יותר ועם ביצועים גבוהים או את ה-Huawei nova 5T.

אם אתם רוצים לחסוך כמה שיותר והיתרונות של הפרו אינם חשובים לכם אתם יכולים לרכוש את המכשירים רדמי נוט 9S ורדמי נוט 9 במחירים באזור ה-700-800 ש"ח (לא יבואן רשמי).

טבלת השוואת דגמים רדמי נוט 9 / Pro 9 / 9S

אודות קניה חכמה

אתר קניה חכמה הינו אתר צרכנות המתמקד בתחום קניות באינטרנט, בארץ ובחו”ל.

 

באתר שלל מדריכים וטיפים שימושיים לרכישה חכמה ומשתלמת של מגוון מוצרים.

רשתות חברתיות

צור קשר

קניה חכמה