האם יש משלוחים מאלי אקספרס?

מגפת הקורונה גרמה לשיבושים בהזמנות ובמשלוחים בכל אתרי הקניות בעולם, בין אם זה אתרי קניות סיניים כמו אלי אקספרס ו-Banggood או אתרי קניות אמריקאים כמו אמזון וכן אתרים אירופאים.

הדיווחים של מרבית המשתמשים כיום היא כי דווקא בהזמנות אשר בוצעו מחודשים פברואר מרץ עת שיא הקורונה בסין ובעולם היו בעיות ועיכוביים רציניים של מעל לחודשיים, יחד עם זאת משתמשים אשר רכשו בתקופה האחרונה דיווחו על הגעת המוצרים בתוך זמן קצר יחסית, כשבועיים-חודש.

במידה ורכשתם מוצר לפני מספר חודשים וחל עיכוב גדול יש לבדוק אם החבילה נשלחה ויצאה לדרך, אם היא אפילו לא נשלחה חבל על הזמן – ויש לבטל בהקדם ולקבל זיכוי.

במידה ואתם מעוניינים להזמין כעת מוצר מאלי אקספרס ומתלבטים אז נראה כי האתר חזר לעניינים, הסינים השתקמו ראשונים מהקורונה והם עושים את מיטב המאמצים לחזור לתפקוד מלאה וכרגיל ונראה שבשלב הזה העניינים חזרו למסלולים כך שנכון להיום ניתן להזמין מאלי אקספרס ללא חשש.

יחד עם זאת, יש לשים למדיניות המשלוחים באתרי הקניות ברשת, למשל בשלב הזה עלות המשלוחים באמזון היא גבוהה במיוחד, וברירת המחדל היא טיסות אקספרס בעלות הגבוהה, במצב כזה יש לנסות ולבדוק בתוך הזמנה אם ישנה אפשרות לבטל את ברירת המחדל הזאת ולבחור במשלוח רגיל שיוריד את המחיר באופן משמעותי אבל זמן ההגעה של המוצר עלול להיות ארוך. כך שבשלב הזה לא מומלץ להזמין מאמזון, אלא עד שיחזרו הטיסות הרגילות.

אודות קניה חכמה

אתר קניה חכמה הינו אתר צרכנות המתמקד בתחום קניות באינטרנט, בארץ ובחו”ל.

 

באתר שלל מדריכים וטיפים שימושיים לרכישה חכמה ומשתלמת של מגוון מוצרים.

רשתות חברתיות

צור קשר

קניה חכמה