אוזניות מבטלות רעש מומלצות

  1. נוחות – באוזניות לביטול רעשים לרוב נעשה שימוש לאורך זמן, בין אם מדובר בטיסה, בזמן עבודה מול המחשב או כל פעילות אחרת. אי לכך חשוב שהאוזניות יהיו בנויות היטב ונוחות לנו, הן מבחינת איכות החומר של כל חלקי האוזניות ואם זה מבחינת ההתאמה הפיזית שלהן למשתמש.
  2. כיסוי של כל האוזניים – אוזניים איכותיות בעלות איטום רעשים (בעיקר אקטיבי כפי שמוסבר בהמשך) הן אוזניות מעל האוזן אשר אוטמות את האוזן היטב לבידוד טוב.
  3. חוטיות או אלחוטיות? כיום ישנן אוזניות עם אפקט ביטול רעשים בכל הטכנולוגיות ובאיכות טובה – אם זה אוזניות חוטיות, אלחוטיות, או אלחוטיות אמיתיות (TWS).
  4. ביטול רעשים אקטיבי מול פאסיבי –  סינון רעשים אקטיבי  מאפשר לנו להאזין למוזיקה בשקט מוחלט, עקב  אטימות גבוהה במיוחד מרעשי הסביבה שבחוץ. הסינון המוחלט באוזניות עם סינון זה (בעיקר מדגמים ישנים) עלול לפגום בעומק הצליל. אוזניות אלו לרוב גם יקרות יותר. באוזניות אלה נשתמש לרוב במקרים בהם אנו מעוניינים בשקט מירבי, אם זה למשל כשאנו רוצים להתרכז בעבודה, להתאמן במכון ללא שמיעה של המוזיקה הרועשת או את רחש המתאמנים במקום, בנסיעה באוטובוס רועש וכדומה. סינון רעשים פאסיבי – פועלות על מנת לצמצם את הרעש מהסביבה, שימושיות בעיקר במידה ואתם מעוניינים לצמצם את הרעש מהסביבה אך יחד עם זאת לא מנותקים ממנה לגמרי. לדוגמא: בזמן ריצה בחוץ, על מנת לשמוע במידה מסויימת את הסביבה כדי להימנע מהסכנות שבסביבה. או באופן כללי אם אתם נמצאים בסביבה שקטה שאין בה צורך באוזניות בעלות איטום הרמטי, כך שהסינון הפאסיבי יעשה את העבודה.
  5. איכות הסאונד – ברמת העיקרון במקרים רבים אוזניות עם ביטול רעשים פוגמת באיכות וחדות הסאונד אך בשנים האחרונות חל שיפור זה וגם באוזניות עם ביטול רעשים אקטיבי ניתן ליהנות מסאונד באיכות גבוהה.

אוזניות מומלצות עם מנגנון ביטול רעשים - הבחירה שלנו

Sony WH1000XM3

אוזניות אלחוטיות איכותיות במיוחד, אשר עומדת בטופ האוזניות בקטגוריה. הן מתאפיינות ב- סינון רעשים אקטיבי איכותי, צליל מעולה, נוחות וכוללות חיבורי כבל AUX ו-USB C. חסרון: יקרות יחסית.

sony mx3

מחיר: החל מ-244$ ש"ח בקנייה מחו"ל. מחיר ממוצע באזור ה-1,150 ש"ח בארץ (באג, מחסני חשמל), אך ניתן להשיגן במחיר אף מוזל יותר באזור ה-1,000 ש"ח אצל ספקים נוספים.

לרכישה מאמזון

חדש! 

דגם מומלץ נוסף של Sony בעלות נמוכה יותר:

WH-H900N

לרכישה מאמזון

Sony WH1000XM4 - חדש!

אוזניות אלחוטיות איכותיות במיוחד, אשר עומדת בטופ האוזניות בקטגוריה. הן מתאפיינות ב- סינון רעשים אקטיבי איכותי, צליל מעולה, נוחות וכוללות חיבורי כבל AUX ו-USB C. חסרון: יקרות יחסית.

גרסה חדשה לדגם הקודם. דגם זה אמור להגיע לארץ בתחילת ספטמבר 2020, מדובר בדגם משופר עם מגוון פיצ'רים חדשים ומחירו יעמוד על כ-1550 ש"ח. לפרטים נוספים, יתרונות וחסרונות >>

Bose QuietComfort 35 II

אוזניות בלוטוס איכותיות ונוחות, מתאפיינות בסינון רעשים אקטיבי מעולה, כמו גם קליטה טובה. החסרון שלהן שהן יחסית ירקות והסאונד הוא טוב אך לא בטופ של הקטגוריה.

bose 35

מחיר: החל מ-349$ בקנייה מחו"ל.

לרכישה מאמזון

גם בארץ ניתן להשיגם במחירים טובים החל מאזור ה-900-1000 ש"ח.

דגם מומלץ נוסף של Bose אך יקר יותר – Bose Noise Cancelling Headphones 700 (בארץ עולה באזור 1700 ש"ח):

לרכישה מאיביי

Jabra Elite 85h

אוזניות בלוטוס איכותיות, ביטול רעשים איכותי, בטריה טובה וטעינה מהירה. מוצר משתלם למי שרוצה ליהנות ביטול רעשים איכותיות לצד עלות נמוכה ביחס למתחרות בקטגוריה.

jabra 85h

מחיר: ניתן להשיגן החל מ-875 ש"ח בארץ. 

לרכישה מ-KSP

Apple AirPods Pro

אוזניות אלחוטיות אמיתיות (TWS) מבית המותג Apple, מתאפיינות בסאונד משופר, חיי סוללה משופרים, סינון רעשים אקטיבי איכותי ומגיעות עם נרתיק טעינה נוח אמנם אך הוא נוטה להתחמם מהר בזמן הטעינה. חסרון עיקרי הוא המחיר הגבוה, אך ביחס למתחרות המובילות בקטגוריה זו אפשר לומר שהמחיר סביר, בייחוד כאשר מדובר במותג כמו Apple.

airpods pro

מחיר: החל מאזור ה-900 ש"ח בארץ.

לרכישה מ-KSP

Sennheiser Momentum Wireless 3

אוזניות בלוטוס עם ביטול רעשים אפקטיבי לצד סאונד איכותי. כמו מרבית המתחרות בקטגוריה הן יקרות יחסית.

 

מחיר: החל מ-400$ לא כולל משלוח ברכישה מחו"ל.

לרכישה מאמזון

כמו כן ניתן להשיגן בארץ בעלות של כ-1,700 ש"ח.

אהבתם? אתם מוזמנים לשתף וכן להעיף מבט בדירוג האוזניות הכי טובות לפי מטרה.

אודות קניה חכמה

אתר קניה חכמה הינו אתר צרכנות המתמקד בתחום קניות באינטרנט, בארץ ובחו”ל.

 

באתר שלל מדריכים וטיפים שימושיים לרכישה חכמה ומשתלמת של מגוון מוצרים.

רשתות חברתיות

צור קשר

קניה חכמה