חיפוש לפי תמונה

קפצה לכם תמונה של מוצר מסקרן ברשת, אך אינכם יודעים כיצד למצוא את המוצר שבתמונה? אל דאגה – באמצעות חיפוש לפי תמונה סביר להניח שתוכלו למצוא את המוצר אותו חיפשתם. למדו כיצד עושים זאת.

אופציה ראשונה (ארוכה יחסית)

  1. יש ללחוץ קליק ימני עם העכבר על התמונה אותה איתרתם ברשת (שימו לב – רלוונטי לדפדפן כרום בלבד) וללחוץ על "בצע חיפוש תמונה בגוגל".

2. כעת תופיע לכם חלונית עם פרטי התמונה + גודל התמונה וכן אופציה לבחירה של גדלים אפשריים. לחיצה על כל הגדלים תציג בפניכם את כל הגדלים של התמונה וכן את כל אתרי האינטרנט ברשת בהם היא מופיעה וסביר להניח שבמקורות הנוספים תקבלו מידע נוסף אודות המוצר אשר סיקרן אתכם.  על מנת לחפש באתר מסוים כמו למשל: עלי אקספרס, יש לרשום את כתובת הדומיין של האתר בתוך תיבת החיפוש – Aliexpress.com.

 

דרך שניה - העלאת התמונה לגוגל

ניתן להעלות את תמונה שיש ברשותכם באזור חיפוש התמונות של גוגל. יש לעבור ללשונית תמונות ונעלה ושם להעלות את התמונה הרלוונטית, אופציה אחרית היא להעתיק את כתובת התמונה (קליק ימני עם העכבר על התמונה > העתק כתובת תמונה) ונדביק לתיבת החיפוש את הכתובת. לאחר שנעתיק את התמונה או נעלה אותה אנו נקבל תוצאות חיפוש בדומה לאופציה הראשונה ונעשה את אותן פעולות.חפש לפי תמונה

דרך שלישית - דרך תוסף לכרום (שיטה פשוטה ונוחה)

פתרון נוסף הוא באמצעות תוסף כרום ייעודי לחיפוש מוצר באלי אקספרס לפי תמונה ברשת. כל מה שעליכם לעשות זה פשוט להוריד את התוסף  – אלי אקספרס חיפוש לפי תמונה >>
עתה לאחר ההתקנה וכל עוד שהתוסף במצב פעיל בכל פעם שתלחצו בקליק ימני על כל תמונה ברשת (כפי שרואים בתמונה למטה) תיפתח לכם האופציה לחפש את התמונה באלי אקספרס > קל ופשוט!

חיפוש לפי תמונה אלי אקספרס

פעולה דומה נוכל לבצע באתרי קניות נוספים כמו אמזון ואיביי להם יש תוספים ייעודים משלהם:

חיפוש לפי תמונה אמזון >>

חיפוש לפי תמונה איביי >>

אודות קניה חכמה

אתר קניה חכמה הינו אתר צרכנות המתמקד בתחום קניות באינטרנט, בארץ ובחו”ל.

 

באתר שלל מדריכים וטיפים שימושיים לרכישה חכמה ומשתלמת של מגוון מוצרים.

רשתות חברתיות

צור קשר

קניה חכמה