החזרת מוצר לאמזון

החזרת מוצר לאמזון3

החזרת מוצר לאמזון

עושים קניות מאמזון? ענקית הקמעונאות העולמית ידועה בשירות הלקוחות המצטיין שלה, דבר אשר מתבטא הן במדיניות הרשמית של החברה במסגרת החוקים להגנת הצרכן והן בשירות הפעיל 24/7 ומספר מענה מהיר ומיידי, תוך מתן החזר כספי ללקוח בלי הערמת קשיים גדולים.

ההחזר הכספי עבור פניה לשירות הלקוחות/פתיחת דיספוט (תלונה) נפוץ במקרים של אי הגעת מוצר, הגעת מוצר פגום, קבלת מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנתם ואף במקרים בהם שילמתם עלות גבוה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם.

החזרת מוצר לאמזון3

כיצד מחזירים מוצר לאמזון?

במידה ובקשתכם אושרה ונמצא כי מגיע לכם החזר כספי על מוצר בעייתי שהגיע אליכם יש להחזיר אותו חזרה אל המחסנים של אמזון. החזר מוצר לאמזון הינו חינמי, ראשית עליכם להיכנס לחשבון שלכם באמזון (דרך האתר או האפליקציה – חדשים באמזון? היכנסו למדריך קניות באמזון) אל אזור "ההזמנות שלי" (My Orders), מוצאים את ההזמנה עם המוצר אותו אתם מעוניינים להחזיר ולוחצים על "החזר" (Return), כעת נמלא את הסיבה בגללה אנו מחזירים את המוצר.

בתהליך ההחזרה יש להכין את המסמכים הבאים ולהדפיסם בשני עותקים:

  1. שטר מטען – (waybill (Label Mailing Return
  2. חשבונית – Invoice Commercial
  3. תלוש הרשאת החזרה של אמזון – Slip Authorization Return

פירוט מלא אודות תהליך ההחזרה ואריזת המוצר לשליחה (דרך DHL אקספרס) ניתן למצוא בלינק הבא: החזרת מוצר לאמזון – DHL EXPRESS

אפשרויות משלוח חזרה לאמזון

לאחר שהכנו את כל הפרטים וטיפלנו בניירת נוכל לבחור את אפשרות השילוח (חינמיות):

  1. באמצעות הגעה אל נקודת השירות של DHL בסניף הקרוב אלייך. ניתן לאתר נקודות שירות קרובה בלינק הבא: נקודות שירות DHL EXPRESS
  2. ניתן לבחור באופציה של איסוף החבילה מהבית ע"י שליח שמגיע עד אלייך! יש לתאם מראש את מועד האיסוף מול השליח. את התיאום ניתן לבצע דרך המחשב או הנייד, (הלינקים מופיעים בתוך הקישור שצוין לעיל אודות החזרת מוצר לאמזון).

שירות נוח לאיסוף החבילה מהבית

האפשרות השניה של איסוף החבילה מהבית אשר צוינה לעיל היא אפשרות שפחות מפורסמת מוכרת לציבור והינה אופציה מעולה אשר יכולה להיות מועילה במיוחד עבור אלה הקצרים בזמן. שירות זה הוא חינמי לגמרי ומוטב לא לנצל אותו לרעה לשם החזרה מאסיבית של מוצרי אמזון, דבר שענקית הקמעונאות לא תראה בעין יפה. כמו כן, חשוב לדעת:

  1. השירות רלוונטי רק עבור מי שרכש והזמין שילוח ישירות דרך אמזון.
  2. אין אפשרות להחזיר מוצרים מסוימים: הלבשה התחתונה, מוצרים להיגיינת הפה והיגיינה כללית ועוד.

נשמע לשמוע את דעתך

Leave a reply

אודות קניה חכמה

אתר קניה חכמה הינו אתר צרכנות המתמקד בתחום קניות באינטרנט, בארץ ובחו”ל.

 

באתר שלל מדריכים וטיפים שימושיים לרכישה חכמה ומשתלמת של מגוון מוצרים.

רשתות חברתיות

צור קשר

קניה חכמה