אתרי קניות מומלצים מסין

מדוע ישראלים רבים בחרו בקניות אונליין מאתרים סיניים?

הצרכן הישראלי מצטיין ברכישה אונליין מאתרי קניות מחו"ל ולראיה הכמויות הגדולות של המשלוחים בחו"ל והעומס העצום בו דואר ישראל צריך להתמודד. הפריצה בתחום החלה עם אתרי הענק האמריקאיים איביי ואמזון, אבל במשך הזמן קם המתחרה הסיני אלי אקספרס שהתחיל כפלטפורמה לספקים מקומיים ובהמשך פתח את שעריו לעולם וההצלחה לא איחרה לבוא, הממשק הנוח, היצע המוצרים העצום ובעיקר המחירים הזולים במיוחד באתר אותם טרם הכרנו – הפכו את האתר להצלחה מסחררת הן בעולם והן בישראל. הפריצה של אלי אקספרס היתה יריית הפתיחה שבזכותה הצרכן הישראלי גילה את שוק הקניות המקוון הסיני ועם ההתעניינות הבינלאומית קמו אתרי קניות סיניים נוספים שזכו גם הם להצלחה מסוימת. אז במידה ואתם לא כ"כ שולטים בתחום הכנו לכם רשימה מסודרת של אתרי הקניות המובילים אשר ששולחים לישראל:

עלי אקספרס (Aliexpress)

טוב, את האתר הזה אתם כבר בטח מכירים. אתר הדגל של ענקית הסינית אלי בבא, באתר תמצאו הכל מהכל – לבית, לרכב, לגן, מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, סלולר ועוד. האתר הסיני המוביל, בעל מערכת מתקדמת ושירות לקוחות איכותי.

קישור לאתר >>
מדריך לקניה בעלי אקספרס >>

Joybuy.com

אתר סיני שהוקם לפני שנים אחדות והוא מכיל מגוון מוצרים בכל התחומים: אלקטרוניקה, מחשבים, אופנת נשים וגברים, מוצרים לבית ולגן, מוצרי ספורט, מוצרי בריאות, אביזרים לרכב ועוד. מפרגנים במבצעים באופן קבוע, מומלץ לעקוב ואף חובה לבדוק מבצעים בתקופת הבלאק פריידי ויום הרווקים הסיני. יתרון נוסף הוא שניתן לבצע רכישות באתר באמצעות פייפאל.

קישור לאתר >>

DealExtreme

אתר שתחום התמחותו העיקרי הוא מכירה של מוצרי חדשנות (גאדג'טים) ומוצרים אלקטרוניים. אתר פשוט מעולה עבור חובבי הגאדג'טים אבל לא רק, באתר המון מוצרים שימושיים והם מגיעים במחירים מאוד משתלמים (הרבה יותר זולים מהמחירים בארץ). יש לציין כי האתר השתפר מבחינת זמן ההגעה עת הוקם סניף הפצה ייעודי לאתר בארץ.

קישור לאתר >>

Focalprice

אתר נוסף סטייל אלי אקספרס המציע מגוון מוצרים בכל התחומים שתרצו – סלולר, גאדג'טים, ביגוד, ציוד לרכב ועוד. יש לציין כי הרכישה באתר מתבצעת לא דרך האתר עצמו אלא דרך אתר נוסף עימו החברה משתפת פעולה – Vestt.com. אז חא להיבהל, אין פה SCAM, כך פועל האתר. יתרון נוסף – ניתן לרכוש באתר גם דרך פייפל.

קישור לאתר >>

DHGate.com

מתחרה לא קטן של אלי אקספרס, האתר זוכה להצלחה בינלאומית, גם בישראל. באתר יש מגוון מוצרים כשהצרכן הישראלי אוהב לרכוש משם מוצרים זולים לילדים וטף. האתר מאוד נוח לשימוש והוא עובד במתכונת של העברת הכסף למוכר רק עם הגיע המשלוח אליכם (מה שעשוי להפחית בעיות במקרים בהם המשלוח לא הגיע/בעיה עם המוצר ההגיע).

קישור לאתר >>

lightinthebox

אתר פחות מוכר, אך מתקדם וצובר תאוצה עם הזמן. ניתן לרכוש בו מוצרים ממגוון תחומים. אתר נוח לשימוש ואף מתורגם לעברית (תרגום אוטומטי אך מתקדם יותר, כך שהוא די ידידותי ופחות מורגש כי מדובר כאן בתרגום עילג בדומה לאתרים אחרים). ניתן לשלם כאן גם ב-PAYPAL.

קישור לאתר >>

אודות קניה חכמה

אתר קניה חכמה הינו אתר צרכנות המתמקד בתחום קניות באינטרנט, בארץ ובחו”ל.

 

באתר שלל מדריכים וטיפים שימושיים לרכישה חכמה ומשתלמת של מגוון מוצרים.

רשתות חברתיות

צור קשר

קניה חכמה